14 - Mindenre fény derül

Chapter fourteen
Lotte Rosenberg


- Egy pillanat – mondom a velem szemben lévő srácnak. Meg sem várom, míg válaszol, kirántom magam a kezei közül és Luke után indulok. Az udvarra nyíló ajtó felé igyekszik, így én is arra vetem utam. Megkétszerezem a lépteimet, így sikerül előbb oda érnem és bevágódni elé.
- Luke – hangom elfúló lett, amint megláttam jeges tekintetét. Fáj, piszkosul fáj, hogy így néz rám, hiányzott a csodálattal teli pillantása, az a kis félmosoly az arcán. De magamnak köszönhetem nem igaz? – Beszélnünk kell.
- Ugyan miért Lotte? Hogy megint kimagyarázd magad, és elhiggyem megint én csináltam valamit rosszul? – harsogja. – Köszönöm, de nem – kicsit arrébb tol, hogy kiférjen az ajtón. Nem érdekel, hogy meg fogok fagyni utána indulok.
- Nem igaz. Tudom, hogy én hibáztam. Luke rendbe szeretném hozni. El szeretnék neked mondani egy csomó mindent, ami azóta bennem van, hogy szilveszter után  újra találkoztunk az órán.
- Hallgatlak – vágta közbe és neki dőlt az egyik szépen feldíszített oszlopnak. A szívem kétszer olyan gyorsan vert, félő volt, hogy kiugrik a helyéről. De ez se érdekelt, végre ki akartam mondani mindent, akartam, hogy tudja, hogyan érzek.
- Nem számít milyen nehéz is ez, akarom. Téged, minket, azt a mi soha nem volt, de mindig is lehetett volna – közelebb lépek, lábam remeg, mint a nyárfa, még sem tud izgatni. – Akarom ezt – mondtam és a szívére böktem. – Tudni, hogy olyan gyorsan ver, mint az enyém, amikor a közeledben vagyok. Tudni akarom, mi jár a fejedben, mikor összeráncolod a szemöldököd. Mindent tudni akarod rólad, mit érzel mikor egy hirtelen jött fuvallat összekócolja a tökéletesen beállított hajad, mit látsz az utcán sétáló emberekben, akik neked mennek. Tudnod kell, hogy nem számít semmi, amíg mi ketten igen. Nem érdekel milyen zűrös az életed, mert az enyém épp ugyanolyan. Nem zavarna, ha elmondanád Calum-nak mi történt, érdekelnek az érzéseid, még ha nem is úgy viselkedtem, mint akit igen. Szeretném, hogy mellettem éreznéd annyira biztonságban magad, hogy mersz gyenge lenni.
- Lotte.. –sóhajtotta, de én megráztam a fejem és folytattam.
- Tudod, amióta ismerlek, nincsenek rémálmaim? Mert találtam egy otthont, egy menedéket, ez pedig te vagy, amikor olyan szorosan ölelsz magadhoz, hogy még levegő sincs közöttünk. Luke annyira szükségem van rád, és csak remélni tudom, hogy fele annyira is, de neked is rám. És ezeket tudod miért nem mondtam eddig? Mert nem tudom. Van, hogy nincsenek szavai az embernek. Nem tudom kifejezni magam, nem találtam a megfelelő szavakat, amik leírnák, mit érzek irántad. S még most se érzem igazán, hogy mindent elmondtam, amit kellett volna. – elléptem tőle. – De ezt tudnod kellett, mielőtt…
Elkapta a kezem, miközben hátráltam és olyan szoros ölelésébe zárt, amitől elfeledkeztem mindenről.
- Lotte kicseszettül felforgattad az én nem épp unalmas életemet. Köszönöm – suttogta, egy puszit nyomott a hajamba. Legszívesebben megcsókoltam volna, de nem mertem. Féltem, hogy ezzel elrontanám az egészet. Épp csak megbocsátott, nem lehetek mohó és nem akarhatok egyszerre mindent.
Elkáromkodta magát az orra alatt, feltekintettem rá, hogy vajon miért. Pár nanomásodperc múlva már megéreztem ajkait az enyémen. Kifulladásig csókoljuk egymást, utána szorosan magához húz és csak a karjaiban tart. Vállába fúrom a fejem és beszívom mélyen kölniének illatát.
-Khmm..khmm – krákogás szakít meg minket, elrontva az idillt. Bárki is az, már elterveztem fejben, hogyan fogom elküldeni melegebb éghajlatra. Végül mikor megláttam az ajtóban álló Új-zélandi srácot, akinek az arcáról döbbentett tudtam leolvasni. Ó-ó, most jön annak az ideje, hogy Calum megtudjon mindent.
Mélyet sóhajtottam, mintha csak a kivégzésemre vinnének az autóval, pedig igazából csak Calum garázsába tartunk. Azt se tudom, hogy kerültünk a járgányba. Cal és Luke valami néma párbeszéded folytattak le a szemükkel, majd a legjobb barátom sms-ezett a másik két bálban lévő haverunknak. Fájt a szívem, hogy elszakítom Lydiat a párjától, és hogy Mike-ot is megfosztom egy bál esti lepedőgyűréstől. És hogy ennek mind mi értelme? Azt én se tudom, kérdezzük a vezetőülésnél idegesen ujjaival kopogtató srácot.
Nem így terveztem, hogy Calum megtudja. Különben is csak meglátott, ahogy egymást öleljük, ebben semmi rossz nincs. Ő kombinál, ő gondolja, van valami a háttérben..Jó mondjuk, jól gondolja, de akkor is. Úgy érzem magam, mint egy 15 éves lány, akit a bátyja még nem enged randizni.
A kopott kanapén ülök Luke-al egymás mellett, velünk szemben Calum. A feszültséget szinte vágni lehetne köztünk, idegességemben a szoknyámat piszkálgatom, úgy tennék, mint ha semmi szokatlan nem történt volna.
- Lotte.. – hangja rideg és fájdalmasan komoly. Istenem, miért kell ekkora ügyet csinálni? – Szeretném, ha beavatnátok.
- Az egész úgy kezdődött..- kezdi Luke, de hamar rájön, inkább tőlem várja, mint tőle.
- Calum, úgy viselkedsz, mint egy..
- Mint egy aggódó barát?! – reccsen rám, ami kicsit visszafogja a bátorságom. De a düh és az értetlenség csak szíttja a bennem lévő érzelmeket, így a szám és agyam közötti szűrő újra kikapcsol és megered a nyelvem. Elmesélek neki mindent, elmesélem a szilvesztert, a francia órát, a randit, hogy hogyan viselkedtem. Azt is elmondom, hogy azért nem tud az egészről, mert féltem, hogy összetöröm a benne kialakult képet rólam, hogy csalódni fog bennem, mert egy szilveszter éjszakás numera lettem. Aztán ő behozta Luke-ot és egyikünk se tudta tagadni, hogy érzünk valamit a másik iránt. – És aztán megláttál, minket ölelkezni – zártam le az igen hosszúra nyúló mesét.
- Lotte, ha akarnád, se tudnál olyat tenni, ami miatt megszűnnék a legjobb barátod lenni. Régen tudom, hogy rossz vagy, váram mikor bújsz ki a csigaházadból – a végét már elpoénkodta, de akkor is éreztem szavaiban az őszinteséget. A bizalmas, ami egymáshoz köt, még akkor is, ha túlkésőn avattam be mindenbe. Nem tudom, mi mást mondhatnék, így hagyom, hogy szavak helyett tetteim beszéljenek és a karjaim közé zárom a srácot.
Időközben befut a másik két jómadár, akik nem annyira várnak magyarázatot. Lydia úgy is tud mindenről, Mike-ot pedig lefoglalja a saját hisztije, hogy elvonszoltuk a csaj mellől.
- Van még hal a tengerben, haver – viccelődbe a kivételesen megfésült hajába túrok és összeborzolom. Kényelmesen elfészkelem magam Luke mellett, ő pedig lazán átveti a vállamon a kezét és puszit nyom a hajamba. Már maga a gesztus is megmosolyogtat.
Megtaláltam a helyem, úgy érzem a világom most állt rendre. Mindig is azt akartam, hogy tökéletes legyen. Csakhogy eddig teljesen mást képzeltem el, mégis most, hogy ebben a helyzetben vagyok. Itt egy olyan srác ölelő karjai között, aki teljes szívét nekem adta és olyan emberekkel körülvéve, akik szeretnek, és én viszont szeretem őket, erre vágytam a szívem mélyen. Csak sose mertem hinni, hogy erre én is jogosult lehetek. 
______________________________________________
Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy majd' egy hónapig nem volt új fejezet és ezt se lett olyan hosszú, de ígérem a következő extra hosszú lesz és jövőhét vasárnap érkezik, ahogy eddig történt.
Amúgy remélem tetszett ez a rövid rész, várom a véleményeiteket! :)
xx, Raine Loire

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Shalis dla Wioska Szablonów
© Dmitry Elizarov.