PROLÓGUS

Lotte Rosenberg
Minden egy szilveszter estével kezdődött. Magányosan lézengtem a városban. Mivel semmi programom nem adódott, elmentem apuval egy koktél partira a fejesekkel, de azt egy idő után meguntam. Untam a bájcsevejt, a folytonos mosolygást és a megjátszott érdeklődés. Ezért felkaptam magamra fekete szövetkabátomat és sietősen távoztam az épületből.
Beléptem egy bárba, amit az utca elejéről hallottam, hogy onnan szól a zene. Azonnal megváltam kabátomtól és a pulthoz mentem, ahol kikértem az italomat. Helyet foglaltam a bárszéknél és vártam,hogy oda jöjjön. A kezdetektől fogva éreztem magamon a tekintetét, ahogy végig követte mozdulatsoromat.
Igaz, hogy szilveszterkor mindenki talál magának pár, az is, akinek nem jött össze a ranidja. Mindenki boldog lehet ezen az estén. Ez az új évi varázs. De nem tart tovább, mint pár perc, utána minden tovaszáll. A normális emberek ilyenkor rájönnek, hogy „Úristen egy idegennel smároltam!” Akinek ez nem fontos, magával rángatja, és az este tudjuk, hogyan végződik.
De én valahogy a kettő közé estem a tudatalattim kiáltott, hogy álljak le, de a testi vágyam erősebnek bizonyult.  Mégis másnap reggel önmagamat marcangoltam az ágy szélén ülve. Miközben felöltöztem és kisurrantam a hotel szobából. De még az után se tudtam abba hagyni, velem volt mindenhol. Miközben haza botorkáltam, a Nap még csak nem rég kelt fel, az utcák tele voltak a tegnap esti konfetti, dudák és műanyag üvegek maradványaival.  Nehezen, de kiigazodtam a város e részén, több mint féléve New York-ban lakom, de még mindig van olyan rész, ahol nem jártam.


Szégyenkezve surrantam be a házba, nehogy fölébresszem apát – ha egyáltalán még itthon van és nem ment el dolgozni. Öcsém egyik osztálytársánál töltötte az estét, így nem aggódtam miatta, hogy meglát. Fürdőbe igyekeztem, ahol megszabadultam a tegnapi esti ruháimtól és beálltam a tus alá. Lemosva tegnap este történteket, de ahányszor ajkamhoz értem, újra éreztem finom, puha ajkait rajta, vagy, ahogy piercingje számhoz ér.. 
© Shalis dla Wioska Szablonów
© Dmitry Elizarov.